مطالب اموزشی مفید و ناب

مطالب اموزشی درسی و علمی و کودکانه

مطالب اموزشی مفید و ناب

مطالب اموزشی درسی و علمی و کودکانه


آموزش چگونگی جیلبریک کردن سیستم عامل iOS 7 بر روی دستگاه های آیفون iPhone یا آیپد iPad

  

آیا شما یکی از علاقمندان به دستگاه های اپل هستید که همواره درخواست محدود نبودن نرم افزارهای آن را دارید؟ امروز می تواند روز شانس شما باشد، زیرا هکران iOS با عنوان the evad3rs به تازگی جیلبریک وسیعی از دستگاه های iOS 7 را ارائه داده اند که شامل دستگاه های آیفون 5s ،5c، آیپد ایر و آیپد مینی با اجرای iOS 7 می باشد. می توانید در ادامه مطلب دستورات گام به گام برای این شیوه را ببینید.



تنظیمات

اولین کاری که باید انجام دهید، خاموش نمودن قفل پسورد بر روی دستگاه iOS تان می باشد. برای چنین کاری، بر روی آیکون تنطیمات کلیک کرده و به قسمت General و سپس به بخش Passcode Lock بروید. این بخش همچنین شامل خاموش کردن Touch ID بر روی آیفون 5s می باشد (نگران نباشید، می توانید پس از اتمام عملیات جیلبریک آن را روشن کنید).

این قسمت همچنین زمان مناسبی برای بک آپ گیری از آیفون و یا آیپد شما نیز می باشد. با استفاده از کابل دستگاه و از طریق USB، آن را به مک و یا PC خود متصل کنید. برنامه آیتونز را باز کنید تا به صورت خودکار از اطلاعات شما بک آپ گرفته شود. اگر مشکلی پیش آمد (در طول جیلبریک و یا بعد از آن)، می توانید نصب تازه ای از iOS7 را در آیتونز بازیابی کرده و برنامه ها و داده های خود را از این فایل بک آپ بازیابی نمایید.

البته عملیات جیلبریک به صورت فنی موجب از دست رفتن گارانتی شما می شود، بنابراین اگر هر بخشی از این روند موجب آسیب به آیفون شما شد، مسئولیت آن به عهده خودتان است.


دانلود evasi0n

دانلود evasi0n

اکنون باید به سایت توسعه دهندگان جیلبریک بروید و نسخه ای مناسب از مک و یا کامپیوتر خود را دانلود کنید. هنگامی که فایل جیلبریک را دانلود نمودید، به سایت های اشتراک گذاری فایل هدایت می شوید.


یافتن و باز کردن برنامه جیلبریک بر روی کامپیوتر

یافتن و باز کردن برنامه جیلبریک بر روی کامپیوتر

پس از پایان روند دانلود، باید پوشه دانلودهای خود را بررسی کرده و فایل مربوط را باز کنید. بر روی دستگاه های مک، این یک DMG است که با evasi0n7-mac-1.0.0 شروع می شود و بر روی کامپیوترهای ویندوزی این یک فایل زیپ با شروع از evasi0n7-win-1.0.0 است. بر روی آن کلیک کنید تا باز شود و یا آن را از حالت فشرده خارج نمایید.

اکنون برای بار دیگر دستگاه خود را با USB به کامپیوتر متصل کرده و فایل ضمیمه شده با نام evasi0n 7 را بر روی مک و یا PC باز کرده و اجازه دهید تا جریان شروع شود.


Jailbreak

Jailbreak

اکنون باید صفحه ای شبیه به تصویر بالا را ببینید. از درست بودن دستگاه خود در این لیست اطمینان حاصل کنید. دکمه jailbreak را فشرده و اجازه دهید تا روند جادویی evasi0n tool آغاز شود.

آموزش چگونگی جیلبریک کردن سیستم عامل iOS 7 بر روی آیفون iPhone یا آیپد iPad

این روند دارای مراحل مختلفی است که اغلب آن ها نیازی به توجه شما ندارند.

آموزش چگونگی جیلبریک کردن سیستم عامل iOS 7 بر روی آیفون iPhone یا آیپد iPad

با این حال در یک مرحله که آن را در تصویر بالا می بینید، از شما می خواهد که دستگاه خود را از حالت قفل خارج کرده و آیکون evasi0n 7 روی دستگاهتان را بفشارید.

آموزش چگونگی جیلبریک کردن سیستم عامل iOS 7 بر روی آیفون iPhone یا آیپد iPad

این کار را انجام دهید.

مدت زمان کوتاهی پس از آن، پردازش این ابزار به پایان می رسد. تبریک می گوییم، دستگاه شما اکنون جیلبریک شده است.


Open Cydia

گام بعدی، یافتن آیکون جدید Cydia بر روی صفحه اصلی دستگاه می باشد. Cydia اساسا فروشگاه اپلیکیشن جیلبریک محسوب می شود که در آن می توانید برنامه های جدید خود را بیابید.

برای اولین باری که Cydia را باز کنید، صفحه نمایش به رنگ مشکی در می آید و تا زمانی که مشغول آماده سازی سیستم فایل است، این صفحه نشان داده می شود.

آموزش چگونگی جیلبریک کردن سیستم عامل iOS 7 بر روی آیفون iPhone یا آیپد iPad

پس از تکمیل این مرحله، بار دیگر با باز کردن Cydia ادامه دهید. این بار از شما در مورد نوع کاربری تان پرسیده می شود. اگر این آموزش را بخوانید، احتمالا تمایل به انتخاب User خواهید داشت.

و بالاخره به پایان رسیدیم. اکنون عملیات جیلبریک را به طور کامل انجام داده اید و Cydia نیز قفل و بارگذاری شده و آماده استفاده می باشد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
netyar netyar

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی